2010

Har varit dålig med bloggandet jag vet.
Men nu är det ett nytt år med nya möjligheter :)
Lite uppdatering på vad som har hänt:

*Julafton, helt underbar.. firade med familjen.
Fick många fina julklappar. (kort kommer vid senare tillfälle)

*Annandagen, var hemma hos min faster och åt middag.
Sen körde vi paketspelet. Mycket roligt :)

*Nyårsafton, party party :P


Och nu är det mitt i natten den 2 januari 2010.
Snart börjar min resa uppåt i landet :P
Mellan 7 jan och 11 jan är jag uppe i norrland o hälsar på :)

Sen börjar skolan igen den 13 januari.
Ska bli skoj, saknar mina underbara vänner.


Var och tog lite modellbilder här om veckan.
Riktigt kul faktiskt:)
Rickard Hansen var fotografen :P

Här kommer lite bilder :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0