KVÄLLSKVISTEN

Det börjar dra sig mot kvällens slut nu.
Snart dags att sova igen.
shit tycker denna dagen har gått riktigt fort.
har knappt hunnit med den själv än.
Hoppas jag kan somna i natt iaf.
Igår var jag uppe till efter 3 och vaknade inte förrän kl var halv 2.

Jag saknar mina vänner så himla mycket.
Man träffar dom inte ofta alls på loven.
Hoppas det blir bättre sen igen :)

I morgon flyttar min älskade Nicole till göta.
Jääj då blir det närmare till henne :)
Massa glad för din skull hjärtat mitt.

Hmm, ja vad ska man hitta på här näst då?
Kanske läsa en bok :P?
Det skulle iaf vara något att göra, hehe

Hoppas Indra ringer i morgon :)
Och att jag kanske kan komma till henne i morgon också :)
Skulle vara så kul :)


På återseende.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0